Zápis OV10123940

Obchodní jménoSíla Mysli, z.ú.
RubrikaNový zápis - Praha
IČO23211172
SídloLibošovická 2084/4, Horní Počernice, 193 00 Praha 9
Publikováno29. 04. 2025
Značka OVOV10123940
Obchodní jméno: Síla Mysli, z.ú. Sídlo: Libošovická 2084/4, Horní Počernice, 193 00 Praha 9 IČO: 23211172 Právní forma: Ústav Účel subjektu: Účelem Ústavu je provozování činností společensky a hospodářsky užitečných. Ústav provozuje činnosti, jejichž výsledky jsou každému rovnocenně dostupné za podmínek předem stanovených, zejména poskytování sociálních služeb a zdravotních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, v platném znění, popř. dle zákonných předpisů, tyto zákony nahrazující, se zaměřením na: a) všechny druhy sociálních služeb definované v platných zákonech, vyhláškách a jiných právních předpisech a nařízení (např. zákon č. 108/2006 Sb.), b) podporu osob se zdravotním postižením, seniorů a dalších znevýhodněných skupin obyvatelstva, c) poskytování zdravotních služeb v rozsahu stanoveném zákonem. Předmět činnosti: Pro naplnění svého účelu provozuje Ústav tyto společensky a hospodářsky užitečné činnosti: 1) hlavní činnosti: a) poskytování zdravotních služeb podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, b) poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách Jedná se zejména o tyto činnosti: A. Sociální služby jsou poskytovány v souladu s registrací poskytovatele sociálních služeb. 1.Pečovatelská služba Obsahuje tyto základní činnosti: pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy, pomoc při zajištění chodu domácnosti, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím. Služba se poskytuje ve vymezeném čase v domácnostech osob a ve střediscích osobní hygieny (terénní a ambulantní forma). Je poskytována osobám se sníženou soběstačností z důvodu věku, chronického onemocnění a zdravotního postižení, a rodinám s dětmi, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby. 2.Osobní asistence Služba je poskytována v přirozeném sociálním prostředí bez časového omezení a při činnostech, které osoba potřebuje. Jedná se o tyto základní činnosti: pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně, pomoc při zajištění stravy, pomoc při zajištění chodu domácnosti, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí. 3.Denní stacionář Cílem je umožnit zlepšení kvality života uživatelů a poskytnout úlevu pečujícím rodinám, nebo osobám blízkým. Zajišťuje pomoc pro lidi, kteří pro svůj věk či zdravotní stav nemohou žít zcela samostatně, ale rodina či osoba blízká je schopna se o ně část dne starat v jejich domácím prostředí. Jedná se o ambulantní služby poskytované v denních stacionářích. Obsahují tyto základní činnosti: pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, poskytnutí stravy, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím. 4.Odlehčovací služby Cílem služby je umožnit pečujícím fyzickým osobám nezbytný odpočinek. Je poskytována osobám se sníženou soběstačností, o které je jinak pečováno v jejich přirozeném sociálním prostředí. Společnost poskytuje terénní a pobytové odlehčovací služby. Zahrnují tyto základní činnosti: pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, pomoc při osobní hygieně, nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu, poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy, v případě pobytové služby poskytnutí ubytování, zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, sociálně terapeutické činnosti, pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti. 5.Sociálně-právní ochrana Cílem služby je poskytování výchovné a poradenské péče při výkonu pěstounské péče osobě pečující, s níž uzavřelo dohodu o výkonu pěstounské péče a sledování výkonu pěstounské péče této osoby včetně uzavírání dohod o výkonu pěstounské péče. B. Zdravotní služby jsou poskytovány v souladu s registrací nestátního zdravotnického zařízení, zejména se jedná o zdravotní ambulantní péče, jednodenní péče, lůžková péče a zdravotní péče poskytovaná ve vlastním sociálním prostředí pacienta např.: 1.Domácí zdravotní péče Jedná se o zvláštní ambulantní péči poskytovanou pojištěncům s akutním nebo chronickým onemocněním, pojištěncům tělesně, smyslově nebo mentálně postiženým, závislým na cizí pomoci a hospicovou péči v jejich vlastním sociálním prostředí. Je určena pacientům, kteří jsou propuštěni z nemocnice a pacientům, jejichž zdravotní stav vyžaduje péči na základě indikace registrujícího praktického lékaře, nebo ošetřujícího lékaře při hospitalizaci. 2.Zdravotní péče v zařízení sociálních služeb, Jedná se o zvláštní ambulantní péči poskytovanou pojištěncům s akutním nebo chronickým onemocněním, pojištěncům tělesně, smyslově nebo mentálně postiženým, závislým na cizí pomoci a hospicovou péči v zařízení sociálních služeb. 3.Zdravotní péče v zařízení lůžkové péče C. Ostatní obecně prospěšné služby 1.Fakultativní služby Tyto činnosti jsou poskytovány vždy v návaznosti na poskytované sociální služby. Jedná se o služby, které doplňují základní činnosti výše uvedených sociálních služeb. 2.Půjčování rehabilitačních a kompenzačních pomůcek Tato služba funguje jako pomoc a podpora pro zajištění sebeobsluhy klientů společnosti na přechodnou dobu, než se zlepší zdravotní stav klienta nebo než si obstará svou vlastní pomůcku. 3.Výchovné, vzdělávací nebo aktivizační činnosti (besedy, přednášková a publikační činnost) 4.Zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, kulturní a společenské akce 5.Ostatní činnosti. 2) vedlejší činnosti: a)výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, b)poskytování odborných konzultací a školení v oblasti sociálních a zdravotních služeb, c)pronájem movitého a nemovitého majetku, d)výpůjčky kompenzačních pomůcek, e)sociálně-právní, bezpečnostně-právní poradenství, f)ochrana osob, zdraví a majetku, g)činnosti spojené s mimoškolní výchovou, pořádání kulturních akcí, vzdělávací akce, prodej zboží, h)jakožto i další činnosti volné, řemeslné a vázané v souladu s platným živnostenským zákonem a živnostenským listem. Statutární orgán: MONIKA JAROŠOVÁ; Dat. nar.: 3.6.1974; Adresa: Hugo Haase 1270/4, Hlubočepy, 152 00 Praha 5; Funkce: ředitelka; Den vzniku funkce: 24.4.2025; Počet členů: 1; Způsob jednání: Ředitel jedná jménem Ústavu samostatně. Správní rada: Mgr. STANISLAV VAVŘIČKA; Dat. nar.: 5.5.1965; Adresa: Zámková 216, 290 01 Písková Lhota; Členství: Den vzniku členství: 24.4.2025; Funkce: předseda správní rady; Den vzniku funkce: 24.4.2025; Bc. TEREZA HOLCMANOVÁ; Dat. nar.: 18.1.1996; Adresa: Píškova 1943/6, Stodůlky, 155 00 Praha 5; Členství: Den vzniku členství: 24.4.2025; Funkce: člen správní rady; JANA LUDWIGOVÁ; Dat. nar.: 26.5.1970; Adresa: Ke Šmejkalu 189, Šeberov, 149 00 Praha 4; Členství: Den vzniku členství: 24.4.2025; Funkce: člen správní rady; Počet členů: 3 Zakladatel: Mgr. STANISLAV VAVŘIČKA; Dat. nar.: 5.5.1965; Adresa: Zámková 216, 290 01 Písková Lhota; MONIKA JAROŠOVÁ; Dat. nar.: 3.6.1974; Adresa: Hugo Haase 1270/4, Hlubočepy, 152 00 Praha 5; Bc. TEREZA HOLCMANOVÁ; Dat. nar.: 18.1.1996; Adresa: Píškova 1943/6, Stodůlky, 155 00 Praha 5 Dozorčí rada: PAVLA HOVORKOVÁ; Dat. nar.: 26.12.1975; Adresa: Radim 397, 281 03 Radim; Členství: Den vzniku členství: 24.4.2025; Funkce: předseda dozorčí rady; Den vzniku funkce: 24.4.2025; KATEŘINA MARTINOVÁ; Dat. nar.: 28.8.2002; Adresa: Zámková 216, 290 01 Písková Lhota; Členství: Den vzniku členství: 24.4.2025; Funkce: člen dozorčí rady; JANA VÁVROVÁ; Dat. nar.: 1.3.1968; Adresa: V Hodkovičkách 17/11, Hodkovičky, 147 00 Praha 4; Členství: Den vzniku členství: 24.4.2025; Funkce: člen dozorčí rady; Počet členů: 3 Základní kapitál: 30 000,00 Kč Oddíl: U. Vložka: 1310 Datum zápisu: 24.4.2025 OV10123940-20250429